Rozvíjíme matematické dovednosti Vašich dětí. Připravte svým dětem úspěšný start do školních let i do života pomocí metody prof. Hejného.
Pro 4-, 5- a 6- leté předškoláky
Děti se na hodinách budou učit:
- objevovat matematické zákonitosti na základě vlastní praktické zkušenosti v prostředích, která jsou jim známá
- počítat do 10 pomocí krokování a rytmizace
- manipulací s kostkami poznávat základní geometrické tvary
- porovnávat počet různých prvků, skládáním papíru se seznamovat s osovou souměrností
- učit se orientaci v prostoru, evidovat předměty podle barvy a druhu
Jaký to bude mít pro děti přínos:
- tato metoda prof. Hejného učí děti myslet
- děti budou zakoušet radost z objevování
- naučí se schopnosti řešit problémy a komunikovat
- bude rozvíjet představivost a logický úsudek
- dítě získá důležité intelektuální sebevědomí
Termín: Únor – Červen 2017, 1x týdně – výuka trvá 45 minut
Cena: 1750 Kč
Výuka probíhá:
- v učebně 2+2 školy matematiky – nám. Fr. Křižíka 2840, Tábor
- nebo ve školce po domluvě s ředitelem/kou školky
- výuka probíhá pod vedením zkušené učitelky a lektorky, Mgr. Hany Tkadlecové
- min. počet dětí pro zahájení kurzu je 5
ZVEME VÁS NA PRVNÍ LEKCI ZDARMA
Přijímáme přihlášky na telefonu 606 673 811 nebo na emailu info@2plus2tabor.cz
Těšíme se na Vás
Milan Šťastný, BBA
Majitel 2+2 školy matematiky Tábor
Více o metodě prof. Hejného
Matematika prof. Hejného vychází ze 40 let experimentů, prakticky využívá historické poznatky, které se objevují v dějinách matematiky od starověkého Egypta až do dnešních dnů. Hejného metoda je založena na respektování 12 základních principů tak, aby dítě objevovalo matematiku samo a s radostí.
12 principů:
1. Budování schémat – děti mají svá schémata v hlavě, tato metoda je posiluje a vyvozuje z nich konkrétní úsudky
2. Práce v prostředích – děti pracují v prostředích, která dobře znají a kde se dobře cítí
3. Prolínání témat – informace se prolínají ve známém schématu, používáme různé strategie řešení, dítě si samo vybere
4. Rozvoj osobnosti – podporujeme samostatné uvažování dítěte, dítě se učí argumentovat, diskutovat a vyhodnocovat – učí se respektovat druhé a umí se samo rozhodovat
5. Skutečná motivace – děti přichází na řešení úkolů díky vlastní snaze, mají pak radost z úspěchu
6. Reálné zkušenosti – stavíme na přirozené konkrétní zkušenosti dítěte, ze které si pak utvoří obecný úsudek
7. Radost z matematiky – motivace přichází z pocitu úspěchu, radost z vyřešení úlohy
8. Vlastní poznatek – dítě si samo praktickou zkušeností utváří vlastní poznatek
9. Role učitele – učitel je v roli průvodce dítěte a moderátora diskuzí
10. Práce s chybou – chyba jako prostředek k učení, dítě si chyby nachází samo
11. Přiměřené výzvy – dítě pracuje na úlohách přiměřeně dle obtížnosti, nejlepší žáci dostávají další výzvy, aby se nenudili
12. Podpora spolupráce – děti pracují na úlohách samostatně, ale i ve dvojicích a skupinkách, výsledek se rodí na základě spolupráce